ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Níže jsme zodpověděli nejčastější otázky, které dostáváme. Pokud tam ale nenajdete odpověď na tu svoji, napište nám na info@fitplayce.cz a rádi vám pomůžeme.

Video / web

Nevíte jak se přihlásit? / Nepřišel vám e-mail s přihlašovacími údaji?

Může se stát, že email s přihlašovacími údaji skončí ve spamu. Pokud používáte gmail, zkontrolujte záložky "aktualizace" a "promoakce". Pokud ani tam e-mail nenajdete, napište nám.

Jak spustím video lekce na televizi?

Jste zvyklí přehrávat videa například z Youtube nebo filmy z Netflixu na televizi, prostřednictvím svého mobilu nebo notebooku? Stejně tak můžete přehrát i videa z Fitplayce. Po stisknutí play, najdete ikonku pro odeslání videa do televize v pravém horním rohu daného videa.

Kde zjistím jak dlouho mi zbývá do konce členství?

Po přihlášení, vidíte v pravém horním rohu ikonku uživatele. Po najetí myší, nebo po klepnutí, se objeví okénko, v kterém uvidíte vaše uživatelské jméno (e-mail), položku "Můj profil", "Odhlásit se" a pod čarou "členství do:...".

Proč se pole dance triky nevysvětlují na obě strany?

Výuková videa pole dance nejsou koncipována tak, že máte cvičit souběžně s lektorkou, ale mají předat informace, potřebné ke zvládnutí prvků. Dělat prvky na obě strany je velmi důležité, jak kvůli zlepšení techniky, tak kvůli prevenci proti dysbalancím. Vysvětlovat prvek na druhou stranu v rámci výukového videa by však bylo kontraproduktivní. Video by bylo mnohem delší a ztratilo by spád, protože by se opakovalo už jednou řečené. Ale hlavně, pokud se naučíte prvek na jednu stranu, pro aplikování na stranu druhou, musíte sami přemýšlet. Představovat si jak a kam kterou končetinu dát a jak pohyb překlopit na druhou stranu. A to je to co vás posouvá, když rozvýjíte svoji prostorovou a pohybovou představivost.

Objednávky / platby

Je možné koupit si pouze některý z kurzů?

Ano, můžete si koupit členství pro celý portál, ale také pouze jednotlivé programy, případně části daných programů.

Proč mi přišla výzva k platbě, když jsem si nic neobjednal/a?

Týden před vypršením členství se automaticky vygeneruje zálohová faktura na další období. Pokud jste platili převodem a chcete pokračovat, nemusíte znovu vyplňovat objednávkový formulář, ale jednoduše zaplatíte tuto zálohovou fakturu a je to. Jestliže jste platili kartou, týden před automatickým střžením platby vám příjde upozornění emailem.

Platil/a jsem převodem a už nechci pokračovat...

V tom případě nemusíte dělat nic. Automaticky vygenerovanou zálohovou fakturu ingnorujte. Když nedojde k jejímu zaplacení, vaše členství se automaticky ukončí.

Platil/a jsem kartou a už nechci pokračovat...

Po přihlášení uvidíte v pravém horním rohu ikonku vašeho profilu. Na počítači na ni stačí najet šipkou, na mobilu nebo tabletu kliknout a rozbalí se nabídka v jejíž spodní části je pole "Ukončit členství". Klikněte na něj, objeví se stránka s jednoduchým formulářem pro ukončení. V něm vyplníte jméno, email a uvedete důvod ukončení. Čím lépe popíšete váš důvod pro ukončení členství, tím více nám pomůžete být do budoucna lepší.